I. A SZOLGÁLTATÁS MŰKÖDÉSE

A behatolásjelző rendszerek 24 órás távfelügyelete a kor igényeinek megfelelően biztosítja, hogy a riasztórendszer jelzésére intézkedés történjen. A távfelügyeleti központba beérkező összes jelzés számítógépen rögzítésre kerül, ezzel egyidejűleg a diszpécser intézkedik a kivonulószolgálat kiküldéséről és az ügyfél értesítéséről.

Távfelügyeleti szolgáltatás esetén az ügyfél riasztórendszerének jelzései továbbításra kerülnek diszpécserközpontunkba, ahol számítógépen megjelenik az ügyfél neve, címe, az esemény, a teendők és az értesítendők telefonszámai. Riasztási jelzés esetén a szolgálatos diszpécser a megkötött szerződésnek megfelelően a helyszínre küldi a kivonuló szolgálatot és értesíti az ügyfelet, vagy csak az ügyfelet értesíti. A helyszínre érkező biztonsági szolgálat ellenőrzi a területet, és a helyszínen tartja a rendőrség kiérkezéséig a behatolót. A rendszer kezelésével kapcsolatos információk is eljutnak a távfelügyeleti központba, így a ki és bekapcsolási időpontok, a kapcsolást végző felhasználók azonosítói, a műszaki információk stb. Lehetőség van külön támadásjelző gomb felszerelésére azon ügyfeleknél, ahol támadás lehetősége áll fenn /üzletek/ ill. ahol az ügyfél saját érdekében kéri.

A riasztórendszerek szabotázsvédelemmel és áramszünet idején is működőképes tápellátással rendelkeznek. A távfelügyelet 24 órás, folyamatos működésű.

II. A SZOLGÁLTATÁS ELŐNYEI

A rendszer tulajdonosa információt kaphat arról, hogy alkalmazottai közül ki, mikor járt benn a területen, rendben működik-e a riasztórendszer, mely események, mikor történtek. Az adatokról kérésre teljes listát adunk. A távfelügyeleti központ vezetékes telefonon illetve a legkorszerűbb vezeték nélküli GPRS adatátviteli rendszeren keresztül kap információt a riasztórendszerektől. A távfelügyeleti szolgáltatás használatakor a felügyeleti központban megállapítható, hogy mely rendszert nem kapcsolták be az előre megadott időpontig /nyitás-zárás figyelés/, ezen ügyfeleinket értesíteni tudjuk. A riasztórendszer az áramkimaradásról is tájékoztatást ad, így időben intézkedni lehet a hiba elhárítására. A behatolásjelző eszközökön kívül lehetőség van más érzékelők elhelyezésére is, például tűzvédelmi célokra füstérzékelő vagy akár a tragikus szénmonoxid mérgezés megelőzésére szolgáló CO érzékelő szerelésére.

III. HOGYAN LEHET CSATLAKOZNI A RENDSZERHEZ?

1. Az ügyfélnek már van saját (távfelügyeletre köthető) riasztórendszere

Ebben az esetben a meglevő rendszerbe a telefonvonal bevezetésre illetve a GPRS készülék felszerelésre kerül, majd a szükséges programozást elvégezzük. Rövid időn belül a szolgáltatás igénybe vehető.

2. Az ügyfélnek még nincs riasztórendszere

Ha az ügyfél nem rendelkezik riasztórendszerrel, akkor azt telepítjük a részére. A telepítésre kerülő rendszer korszerű, megbízható, hosszútávon karbantartási igény nélkül üzemelő típus. /PARADOX központok/

Budapest egész területén 15 percen belüli érkezést vállalunk a helyszínre. Budapest területén kívül a helyi viszonyok figyelembevételével kerül megállapításra a kivonulási idő.

A GPRS távfelügyeleti díj tartalmazza az adatátviteli kommunikációs díjat is. A telefonos távfelügyelet esetén a kommunikációs költségek az ügyfél telefonszámláján jelentkeznek!